نوشته شده توسط : ساخت بازار

-واش بتنی که عیار بتن آن استاندارد بوده و در آن چسب بتن و سایر افزودنی ها استفاده شده باشد و دوره کیورینگش را طی نموده باشد باید پس از شکستن ، سنگ و سیمانش از هم جدا نگردند ، یعنی سنگ ها هم در فرآیند شکست ، از وسط شکسته شده باشند .

ضخامت گروت زیر بیس پلیت-نحوه گروت ریزی زیر بیس پلیت-گروت زیر صفحه ستون-قیمت سیمان گروت-قیمت گروت-ضد یخ بتن چیست-قیمت ضد یخ بتن-میزان مصرف ضد یخ در بتن-ترکیبات ضد یخ بتن-درصد اختلاط ضد یخ بتن-فروش ضد یخ بتن-بتن ریزی در هوای گرم

 

-در برش های عرضی و طولی که قطعات واش بتن میخورند ، حباب هوا وجود نداشته باشد .

واش بتنی که مشخصات فوق را نداشته باشد ، مقاومت های مکانیکی لازم را نداشته و در اولین سیکل یخبندان سنگ و سیمانش از هم جدا میگردند .



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

در کنار واش بتن می‌توان از تجهیزات جانبی نیز بهره برد .برای نمونه نورپردازی داخل حیاط به واش بتن‌ها جلوه زیبایی می‌دهد. حتی در برخی واش بتن‌ها چراغ LED به‌کار می رود و نیازی به چراغ های کناری نیست. روی‌هم‌ رفته واش‌بتن از جمله محصولات لوکس محسوب می‌شود و بیشتر خصوصیت تزئینی دارد. گرچه رنگ‌های واش بتن را می‌توان بنا بر سلیقه مشتریان تغییر داد اما رنگ‌هایی که عموماً در بازار یافت می‌شود

 

-پاورپوینت انواع بتن-نوعی از بتون در جدول-مقاله بتن سبک-انواع بتن سبک سازه ای-بتن سبک pdf-انواع بتن pdf-نوعی از بتون در حل جدول-مقاله بتن سنگین-کاربرد بتن سنگین-بتن سنگین pdf-انواع بتن سنگین-بتن الیافی-انواع بتن الیافی-بتن الیافی فولادی-بتن الیافی pdf

،شامل: سفید و قرمز معمولی، سفید و قرمز (سفید بیشتر)، سفید قرمز (قرمز بیشتر)، سفید و مشکی، سفید و سبز، آجیلی، قرمز مشکی سبز، سفید و زرد(لیمویی)، سفید چینی، سفید قرمز و زمینه قرمز می‌باشند که هرکدام از این رنگ‌ها کارایی خود را دارند. به‌عنوان مثال نمونه‌ای که در یک استخر خصوصی استفاده می‌شود ،در معابر عمومی کارایی چندانی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

در تولید واش بتن به روش ویبره بعد از مخلوط کردن مواد اولیه ، بتن به دست آمده را داخل قالبهای لاستیکی ریخته و بعد از گذشتن از روی میز ویبره در داخل اتاق بخار میگذارند، بعد از گذراندن بیست و چهار ساعت آن ها را از داخل قالب بیرون آورده و با استفاده از فشار آب (و اتر جت) و برس های مخصوص فلزی لعاب های سیمان را از روی سنگ دانه های زیبای آن می زدایند تا برجستگی و رخ سنگ دانه ها نمایان گردد و کفپوشی با نمای بسیار زیبا و طبیعی تولید میشود.

 

طرح اختلاط بتن الیافی-مقاله بتن الیافی-قیمت الیاف بتن-فروش الیاف بتن-بتن الیافی چیست-نسبت آب به سیمان در بتن-انواع بتن-تاریخچه بتن-تحقیق در مورد بتن-بتن چیست-طرح اختلاط بتن مگر-تعریف بتن-بتون-نسبت شن و ماسه در بتن-طرح -ختلاط بتن مگر-طرح اختلاط بتن کارگاهی-جدول طرح اختلاط بتن 350-طرح اختلاط بتن با بتونیر-طرح اختلاط بتن با عیار 350-طرح اختلاط بتن مگر

در روش تولید پرسی نیز بتن حاصل را در لایه زیرین قالب مخصوص میز پرس ریخته و روی آن را ملات ماسه سیمان را میریزند. سپس با فشار پرس دستگاه ، موزاییکی دو لایه با رویه سنگ دانه طبیعی تولید میگردد و بعد از عبور از اتاق بخار همانند موزاییک های واش بتن ویبره شستشوی آنها آغاز میگردد .از محصولات واش بتن در محوطه سازی پارک ، ویلا ، حیاط ، پیاده رو سازی و... استفاده میگردد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

ابعاد "واش بتن" بسته به شرکت تولیدکننده آن بسیار متفاوت است اما عموماً با ضخامت 4 تا 5/4 سانتی متر و سطح رویه برجسته تولید می‌شوند که البته این سطح به‌ صورت یکنواخت و مناسب در نظر گرفته شده است. اندازه‌های این کفپوش بتنی متنوع است و در اندازه‌های 30×30، 50×50 ، 40×40 و 60×30 تولید می‌شوند و بر اساس سلیقه و خواست مشتریان رنگ و اندازه‌های آن قابل‌ تغییر است.

-ژل میکروسیلیس-میکروسیلیس-انواع بتن-مقاله بتن-بتن چیست-تحقیق در مورد بتن-مواد تشکیل دهنده بتن-تاریخچه بتن-بتن به انگلیسی-تعریف بتن-نوعی از بتون در جدول-پاورپوینت انواع بتن-انواع بتن pdf-انواع بتن سبک-بتن سنگین-تحقیق در مورد بتن-انواع بتن های جدید

 

همچنین متناسب با محل قرارگیری واش‌بتن، نیز می‌توان ابعاد و رنگ‌های این محصول را تغییر داد. برای مثال سنگ‌دانه‌هایی با زمینه تیره‌تر مناسب مکان‌های پر تردد است و زمینه‌های روشن‌تر در داخل منازل استفاده می‌شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

عایق حرارتی: شیشه اسفنجی

این ماده با استفاده از شیشه خالص که تا بیست برابر حجم خود منبسط می گردد و به صورت صفحات صلب و اسفنجی عایق بندی تبدیل می شود. آب جذب نمی کند. نسوز است، در مقابل جانوران موذی مقاوم و از نظر ابعاد پایدار و از مقاومت فشاری خوبی برخوردار است.

عایق بندی ساختمان در نواحی سردسیر و گرمسیر-انواع ایزولاسیون-ایزولاسیون ساختمان--ایزولاسیون در برق-ایزولاسیون بیمارستانییزولاسیون چیست-

 عایق حرارتی: پرلیت

پرلیت نوعی سنگ آتشفشانی است که در مناطق مرطوب تشکیل می شود. برخی از خواص پرلیت عبارت اند از: بسیار سبک است و مادهای غیر قابل اشتعال است. به علت مجوف بودن شکل ظاهری آن، صوت را جذب می کند.مادهای غیر آلی است و با اکثر اسیدها وارد واکنش نمی شود و در برابر پوسیدگی و حمله موریانه ها مقاوم است. از جمله معایب پرلیت مقاومت فشاری کم آن است لذا نباید در مکانهایی که تحت فشار و رطوبت زیاد است، مورد استفاده قرار گیرد. به علت اتصال سوراخ های آن به هم، مانند اسفنج آب را میمکد و بزرگترین عیب پرلیت در ساختمان سازی این است که آب جذب میکند و مقاومت آن کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 2492
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

 عایق حرارتی: تخته های فیبری

این ماده اولین عایق حرارتی ساختمان استکه از فشرده کردن پشم نمد و دیگر الیاف گیاهی به صورت تخته های صلب ساخته می شود. دارای مقاومت مکانیکی متوسط، مقاومت متوسط در برابر انتقال حرارت و پایداری ابعاد خوبی است. این ماده به سادگس رطوبت را جذب می کند و اشباع می شود و مقامت مکانیکی و پایداری خود را در برابر انتقال حرارت از دست می دهد. مقاومت ضعیفی در برابر آتش سوزی و گسترش شعله دارد. با توجه به قیمت پایین و پایداری ابعاد آن، به همراه پوشش زیرین از عایق پلاستیک به عنوان زمینه ای برای آسفالت و پوشش نمدی مصرف می شود.

ایزولاسیون الکتریکی-معنی ایزولاسیون-ایزولاسیون معکوس--ایزولاسیون ساختمان-كاربرد ایزولاسیون-ایزولاسیون در برق-ایزولاسیون بیمارستانی-ایزوله چیست-معنی ایزولاسیون-ایزولاسیون الکتریکی-ایزوله تماسی-قیمت ایزوگام-ایزوگام دلیجان-

عایق حرارتی: تخته چوب پنبه فشرده

این تخته ها از فشرده کردن دانه های چوب پنبه توسط صمغ طبیعی آن در کنار هم تولید می شود. تخته آن از مقاومت فشاری خوب و مقاومت کششی ضعیف برخوردار است. در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقومند بنابراین در محل هایی که رطوبت شدید دارند به کار برده می شوند. این تخته ها گران قیمت اند و در برابر انتقال حرارت مقاومت خوبی دارند، و مقاومت آنها در برابر آتش سوزی متوسط است. تخته های شکننده آن با فاصله های کم به تکیه گاه هایی نیاز دارند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

گرچه عایقکاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده ساختمان را افزایش دهد ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه به رهبرداری، هزینه اولیه را با صرفه جویی لازم جبران خواهد کرد و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم می کند. عایقکاری مناسب بخش های مختلف ساختمان مانند سقف ،کف و دیوار های جانبی، همچنین عایقکاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایقکاری در ساختمان می توان درانرژی گرمایی وسرمایی ۴۵ تا ۵۵ درصد صرفه جویی نمود.

ایزوگام شرق-قیمت روز ایزوگام-انواع ایزوگام-قیمت ایزوگام بدون نصب-قیمت انواع ایزوگام-نصب ایزوگام در تهران-عايق حرارتي-عايق ضد آتش-عايق رطوبتي-ايزوگام-عايق كاري-عايق كاري-عايق كاري ساختمان-عايقكاري ساختمان-نحوه عايق كاري ساختمان

همچنین براساس مقررات ملی ساختمان، تمامی ساختمان هایی که ساخته می شوند باید به اندازه کافی عایق کاری شوند. میزان عایق مورد نیاز نیز در همین مقررات تعیین شده است. عایق ها بسته به نوع و کاربردی که دارند، به انواع عایق های صوتی، حرارتی، رطوبتی و... تقسیم بندی می شوند که در طول زمان تکامل یافته و روز به روز انواع جدیدتری از آنها روانه بازار می شود.عایق های حرارتی و برودتی به طور متوسط در فصل زمستان ۵ درصد در حفظ انرژی گرمایی و در تابستان حدود ۱۰ درصد در انرژی سرمایشی صرفه جویی می کنند.

کاربرد عایق ها و اهمیت آنها با توجه به شناختی که در این مورد میان اغلب ساکنان واحدهای مسکونی شناخته شده است. فاکتوری مهم در انتخاب عایق ها، میزان مقاومت حرارتی آنها است. هر قدر این مقاومت بالاتر باشد عایق حرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی که به همراه دارد افزایش می یابد، پس به جای ضخامت عایق ها، باید مقاومت حرارتی آنها با هم مقایسه شوند. عایق های گوناگون با مقاومت های حرارتی برابر، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

میزان صرفه جویی انرژی با عایق های ساختمانی

اما در مورد محل های عایق کاری باید بدانید که سقف ها، دیوارهای خارجی، کف واحد مسکونی و همچنین لوله های آبگرم مرسوم ترین و اصلی ترین مکان هایی هستند که عایق کاری روی آنها پیاده سازی می شود.

به این ترتیب، عایق کاری سقف ها مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را ۳۵ درصد تا ۴۵ درصد کاهش می دهد.

عايق كاري سرويس بهداشتي-عايق كاري حمام-عايق كاري لوله-عايق كاري صنعتي-عايق كاري سنتي-عايق كاري آشپزخانه-انواع عايق كاري-عايق كاري ديوار-عايق كاري كف-عايق كف-عايق ديوار-عايق كرسي چيني-عايق كاري كرسي چيني-روش عايق كاري-نحوه عايق كاري-قيمت عايق كاري-هزينه عايق كاري

همچنین عایق کاری دیوارهای خارجی مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۱۵ درصد و عایق کاری کف مصرف انرژی را در زمستان ۵ درصد کاهش می دهد.

برای عایق کاری لوله های آبگرم می توان از عایق های پتویی یا عایق هایی که به طور ویژه برای لوله ها ساخته شده و به راحتی قابل نصب هستند استفاده کرد.

اما عایق های ساختمانی بر خلاف تصور، انواع و اقسام متنوع و فراوانی دارد که می توان از آنها در موارد مناسب خود استفاده کرد.

برخی از این عایق ها مانند ایزوگام ها و عایق های بام اشکال قدیمی تر و سنتی تر عایق کاری هستند، اما برخی دیگر مانند نانو عایق ها اشکال مدرن تری هستند که در نتیجه پیشرفت تکنولوژی و با گذشت زمان به بازار مصرف عرضه شده اند.

در این میان، برخی از انواع عایق ها نسبت به سایرین استفاده متداول تری دارند و بیشتر از آنها استقبال می شود.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

 عایق های حرارتی: الیاف معدنی

 

این ماده از خرد کردن دانه بندی سنگ آتش نشانی دیر ذوب ساخته می شود. پشم معدنی از لحاظ ابعاد پایدار است و علاوه بر نم گیر و بی بو بودن امکان رشد قارچ یا کپک را فراهم نمی سازد. در ضمن، این ماده اشتعال ناپذیرف عایق حرارت و صوت است که به شکل حصیر سبک ارتجاعی یا بدن پوشش برای عایق کاری بام های شیب دار بر روی صفحات پوشش زیرین استفاده می شود.

قير و گوني-ابعاد پشم سنگ-اندازه هاي پشم سنگ-ويژگي هاي پشم سنگ-كاربرد پشم سنگ-معايب پشم سنگشخصات فيزيكي پشم سنگ-مشخصات شيميايي پشم سنگ-معايب پشم شیشه

عایق حرارتی: پشم شیشه

پشم شیشه با الیاف بسیار نازک تارهای شیشه که تقریبا به هم متصل اند گفته می شود. این الیاف را پس از سرد شدن با همدیگر دسته می کنند و روی کاغذ کرافت، سربی، قیری یا تور الیاف دار قرار می دهند. این ماده نسوز از خصوصیاتی مانند پایداری ابعاد، بی بویی و غیر نم گیری برخوردار است که امکان رشد قارچ و کپک در آن وجود ندارد. برای عایق بندی بام های شیب دار بر روی ورقه های پوشش زیرین و در بام های تخت در زیر پوشش آسفالتی یا نمدی استفاده می شود. پشم شیشه سبک و نصب آن آسان است. این عایق حرارتی باید دور از رطوبت نگه داشته شود، بنابراین به وسیله یک لایه نازک نایلونی محافظت می شود.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساخت بازار

عایق حرارتی: پشم سنگ

پشم سنگ متداول ترین و سالم ترین عایق حرارتی است و منشا آن سنگ های آذرین می باشند. این عایق وزن نسبتا سبکی دارد و کاربرد آن آسان است. زمانی که از آب اشباع شود ساختار آن تخریب نمی شود. پشم سنگ پس از خشک شدن ویژگی های خود را حفظ می کند. این عایق در برابر نفوذ بخار آب مقاومت کمی دارد که از مهمترین امتیازات آن است، زیرا رطوبت در ساختمان هایی که به تازگی بنا شده اند به راحتی به صورت بخار آب از عاق می گذرد و بنا را خنک می کنند. ضمنا با کلیه مصالح ساختمانی سازگاری دارد.

-عایق صوتی سقف-عایق صوتی پنجره-عايق صوتي ديوار آپارتمان-عایق صوتی کف ساختمان-قیمت عایق صوتی-عایق رطوبتی جدید-عایق رطوبتی استخر-عایق رطوبتی دیوار-عایق رطوبتی ساختمان-عایق رطوبتی نانو-عایق رطوبتی چیست

 یکی از کاربردهای مهم پشم سنگ استفاده از آن به عنوان ضد حریق می باشد. در واقع از این پوشش می توان برای حفاظت از سازه های فلزی، چاهک های آسانسور، تاسیسات الکتریکی، راهروهای فرار و ... در برابر حریق استفاده نمود. از آنجایی که پشم سنگ یک عایق سلول باز است، لذا آب و بخار بر آن اثر می کنند و بعد از نصب باید، یک پوشش بخاربند روی آن نصب شود. طول عمر پشم سنگ زیاد بوده و به اندازه عمر ساختمان می باشد..



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()