نوشته شده توسط : ساخت بازار

عموما واش‌بتن را در محل‌های عمومی و محوطه‌های خارجی مانند حیاط، رمپ، پیاده‌رو، پارکینگ و محوطه بین بلوک‌های ساختمانی، کناره‌های استخر و آبگیر، پمپ‌بنزین و پیاده‌روهای شهری، پارک و فضای سبز و ... می‌توان استفاده نمود. واش‌بتن به‌عنوان کفپوش حتی در راهروهای رو بسته نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. البته بدیهی است که هر کدام از این اماکن نیاز به رنگ‌بندی و ترکیب ویژه‌ای دارد که مناسب محیط باشد. حتی منطقه جغرافیایی نیز از نظر گرما و سرما در انتخاب نوع واش بتن اثرگذار است. همچنین می‌توان این محصول را با ترکیب مصالح مشابه دیگر استفاده نمود و بنا بر سلیقه مصرف‌کنندگان چیدمان جدید و زیبایی ارائه داد. 

قیمت کفپوش بتنی پرسی-کفپوش بتنی پیاده رو-لیست قیمت کفپوش بتنی-لیست قیمت واش بتن-قیمت موزاییک واش بتن-مشخصات کفپوش بتنی پرسی-لیست قیمت کفپوش بتنی-کفپوش بتنی پیاده رو-کفپوش بتنی ویبره-کفپوش ویبره ای

بازار:

واش بتن طرفداران زیادی دارد چرا که در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از شهرداری‌ها، پیمانکاران شهرداری‌ها و انبوه‌سازان گرفته تا مصرف‌کنندگان شخصی در طیف مشتریان این محصول قرار می‌گیرند. به همین دلیل واش‌بتن‌ها قیمت‌های متنوعی دارند. قیمت این محصول در بازار ایران بین 130 تا 170 هزار ریال به ‌صورت متوسط در هر مترمکعب متغیر است البته محصولات گران‌تر و ارزان‌تر نیز یافت می‌شوند. 

 





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: