مقایسه پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

کدامیک مقاوم ترند؟ پنجره های یو پی وی سی یا آلومینیومی

پروفیل یو پی وی سی مرغوب ماده ای قوي و با دوام براي ساخت پنجره دوجداره مي باشد . ممکن است فكر كنيد كه يك  پنجره آلومینیومی مستحكم تر از يكپنجره یو پی وی سی است است چرا كه از فلزي سخت و محكم ساخته شده است.

-لیست قیمت درب معتقد-درب ضد سرقت تبریز-درب های ضد سرقت تبریز-درب ضد سرقت افرا-قیمت درب ضد سرقت ترک-درب سرقت چینی-درب ضد سرقت ترکیه-لیست قیمت درب ضد سرقت-قیمت درب ضد سرقت ایرانی-قیمت درب ضد سرقت ترکیه ای

يك درب يا پنجره در اثر فشارهایی که بطور طبيعي به آن وارد می شود به مرور زمان افت خواهد كرد. اما در صورتی پنجره ها در طول زمان کارایی خود را حفظ می کنند که اين فشارها باعث از هم گسیختگی و آسیب به مکانیزم پنجره نگردد. وزن پنجره و شیشه دوجداره اثر باد يا اثرات نشست ساختان و انبساط و انقباضهای حاصل از سرما و گرما فشار و بار شديدي به پنجره و گوشه هاي آن وارد مي كند در این صورت مهمترين بخش نگهدارنده پنجره ، مربوط به نحوه اتصال و مواد مورد استفاده در بستن گوشه ها به يكديگر است.

در پنجره هاي آلومينيومي از بسط هاي مكانيكي براي اتصال قطعات مختلف در يا پنجره استفاده مي شود. بطور معمول گوشه های پنجره از داخل توسط سه عدد یا بیشتر پرچ یا پیچ به يكديگر متصل مي شوند. که این موضوع چند اشکال و تناقض عمده را در پنجره های آلو مینیومی بوجود می آورد که باعث کاهش مقاومت آنها می گردد .





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: