نکاتی برای خرید پکیج دیواری
نوشته شده توسط : ساخت بازار

1. فشار آب شهر در محل نصب پکیج دیواری می باید حد اقل ۱ و حد اکثر ۳٫۵ اتمسفر باشد.

2. در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری، بصورت افقی(بیش از ۳۰ سانتی متر) باشد، استفاده از پکیج های فن دار الزامی است.

-رادياتور با راندمان بالا-تهویه مطبوع کولرگازی-چیلر-فن کوئل-تصفیه هوا-برج خنک کن-پکیج پشت بامی-دیگ آبگرم-فروش سیستم های تهویه مطبوع-تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان-قیمت سیستم تهویه مطبوع-تاسیسات تهویه مطبوع-چیلر

3. در صورتیکه محل نصب پکیج دیواری گازسوز در بالکن یا فضای باز می باشد، باید از وزش مستقیم باد یا جریان تند هوا محفوظ شده باشد.

4. با توجه به هد پمپ سیر کولاتور در دستگاههای پکیج گرمایشی، حد اکثر طول لوله کشی افقی آب برای رادیاتور های شوفاژ حدود ۳۵ متر می باشد.

ظرفیت حرارتی پکیج های دیواری و زمینی با قدرتی از ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ وات بر ساعت ساخته میشوند و آنها را مناسب برای واحد های مسکونی از ۶۰ تا ۳۵۰ متر مربع با ظرفیت های ۲۰ تا ۳۵ هزار وات بر ساعت در نظر میگیرند.

در محل هایی که ارتفاع از سطح دریا بیشتر باشد به ازء هر ۶۰۰ متر ارتفاع اضافی ۳۰% از ظرفیت حرارتی ناشی از احتراق کاسته میشود و در نتیجه کلیه ی دستگاهای احتراقی دارای ظرفیت خروجی کمتری خواهند بود.

برای جلوگیری از رسوب گرفتن مبدل ( به خصوص برای شهر هایی که درجه سختی آب آن بالا است ) استفاده از یک رسوب زدای مغناطیسی مناسب در مسیر ورودی آب سرد به دستگاه را باید در زمان نصب پکیج دیواری نصب نمود.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: