مقايسه رادياتور هاي پنلي و پره اي
نوشته شده توسط : ساخت بازار

رادیاتورها از نظر شکل ظاهری به سه دسته ی پره ای، تخت (پانلی) و لوله ای تقسیم میگردند. جنس رادیاتورها نیز می تواند از انواع فولاد ، چدن و آلمینیوم میباشند.( اخیرا در رادیاتورهای پنلی دکوراتیو از سنگ وشیشه نیز استفاده می شود).

1.زیبایی: مطمینن این مولفه به سلیقه شما بستگی دارد اما مشهور انست ک رادیاتور پنلی از پره ای زیباتر است. پس این مقایسه را به شما واگذار میکنیم

2-قیمت: از لحاظ قیمت با اطمینان می شود گفت رادیاتور پنلی مقرون ب صرفه تر است

3-سازگاری با پکیج های شوفاژ دیواری: در  این مورد هم با اطمینان میشود گفت رادیاتور پانلی به دلیل جنس فولادی کاملا با پکیج سازگار است .برخلاف رادیاتور المینیومی که به پکیج سازگاری کمتری دارد و باعث تولید رسوب و ایجاد سختی میشود. البته اگر رادیاتور المنیومی جنس خوب استفاده کنیم در عمل رسوب تشکیل نمیشود .

4-دوام وطول عمر: رادیاتور آلمنیومی در این مورد از رادیاتور پنلی بهتر است زیرا در رادیاتور پنلی  به دلیل جنس فولادی ان احتمال زنگ زدن و سوارخ شدن بیشتر است اما در رابطه با رادیاتور المنیومی این احتمال کمتر است.هرچند که موارد متعددی از سوراخ شدن رادیاتور آلمنیومی هم  دیده شده است.

5-حجم ابگیری در یک متر مربع: حجم آبگیری در رادیاتور پنلی از رادیاتور پره ای کمتر است که البته نمیشود گفت کم بودن لزوما بهتر است ویابالعکس ولی به تجربه ثابت شده است که زیاد بودن حجم آبگیری برای رادیاتور پره ای یک حسن و برای رادیاتور پنلی یک ضعف است . هرچند نمیشود به طور قاطع اظهار نظر کرد. 

 
 

سیستم گرمایشی ساختمان-سیستم ghp-سیستم گرمایشی-چیلر-رادیاتور قرنیزی-اسپلیت-فن کویل-شوفاژ-گرمایش ساختمان-مشعل-قیمت مشعل-سیستم گرمایشی-پکیج-آبگرم کن-گرمایش از کف-بخاری گازی-رادیاتور شوفاژ-منبع انبساط-منبع دوجداره-حوله خشک کن-دیگ-شوفاژ-مشعل-سیستم گرمایش تابشی-گرمایش تابشی خانگی-قیمت گرمایش تابشی-گرماتاب-قیمت گرماتاب-گرماسان-گرماتاب گازی-گرماتاب برقی-سیستم گرمایش و سرمایش GHP-مشعل گازی-انواع مشعل-مشعل گازوئیلی-مشعل گازسوز-اجاق گاز-مشعل گاز-مشعل چیست-مشعل دستی-عیب یابی مشعل-دیگ شوفاژ -انواع دیگ آبگرم-مشعل شوفاژ و منبع دوجداره-پکیج شوفاژ دیواری-پکیج زمینی-آبگرمکن برقی دیواری-شوفاژ كار-دیگ شوفاژ-قیمت دیگ شوفاژ چدنی-فولادی-فروش انواع دیگ شوفاژ كار-دیگ شوفاژ خانه-فروش مشعل گازی-شوفاژ بدون صدا-مشعل شوفاژ بی صدا-فروش مشعل گازی کم صدا-آبگرمکن خورشیدی-دیگ آبگرم فولادی-دیگ های بخار-رادیاتور فولادی پنلی برقی-سختی گیر و رسوب زدا-عایق حرارتی ساختمان-مبدل حرارتی-هیتر-کوره هوای گرم-پمپ آب و آبرسانی-پمپ سیرکولاتور-پکیج دیواری و زمینی-رایاتور-قیمت-دیگ-آبگرمکن-آبگرمکن دیواری-ایران رادیاتور-بوتان-ایساتیس-فرولی-ایران رادیاتور-تاچی-جنرال-ال جی-اوجنرال-هیتر-بهترین شوفاژ-بهترین پکیج-پکیج-قیمت پکیج-ساخت بازار-قیمت رادیاتور-بهترین رادیاتور-مصالح-قیمت مصالح-آخرین مصالح-بهترین مصالح-ساختمان-ساخت ساز-ساخت و ساز-مرجع اطلاعات مصالح-اطلاعات مصالح-ديگ آب گرم -مخزن فولادي-مخزن آب گرم-مخزن نمك -نمك مذاب-مخزن نمك-ديگ آب داغ-موتورخانه-تجهيزات موتورخانه اي هواساز گرمايشي-گرمايشي-هواساز-تحت فشار-مبدل حرارتي-فيلتر مايعات-

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: