نجوه ی لوله کشی جکوزی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

طریقه لوله کشی آب جگوزی :

بعضی از جکوزیها دارای المنت گرم کننده آب هستند که آب داغ مورد نیاز را تأمین می کند بطور کلی هنگام لوله کشی دولوله گرم و سرد برای جکوزی پیش بینی می شود که به جگوزی وصل می شوند . اگر جکوزی دارای المنت باشد طریقه لوله کشی بدین صورت است که یک انشعاب آب سرد از نزدیک ترین فاصله به حوضچه جگوزی گرفته  میشود  به وسیله یک سه راه انشعاب به دو  انشعاب تقسیم می شود که یکی بطرف المنت و دیگری به طرف لوله آب سرد حوضچه هدایت می شود . باید تو.جه داشت که در نزدیکترین فاصله ممکن دوعدد شیر بر سر راه دو انشعاب قرار داده شود .

-قیمت کاسه توالت ایرانی-قیمت توالت فرنگی ایرانی-قیمت توالت فرنگی مروارید-قیمت توالت فرنگی پارس سرام-لیست قیمت توالت فرنگی-بهترین توالت فرنگی-قیمت توالت فرنگی چینی کرد-قیمت توالت فرنگی ارزان-قیمت توالت فرنگی گلسار-توالت فرنگي ديواري-توالت فرنگی دیواری آسانا-قیمت انواع توالت فرنگی سیار

مشخصات  الکتریکی جکوزی خانگی ( خصوصی ) :

مشخصات الکتریکی یک نوع جکوزی یک نفره بر حسب نوع پمپ ممکن است قدرت آن تغییر کند مقدار ولتاژ لازم در مدار معادل 127 ولت و جریان ازنوع مستقیم است .

نصب زیراب و لوله فاضلاب جگوزی :

سیستم فاضلاب همه جکوزی ها تقریبا یکسان است . . ابتدا باید زیر آب سیفون ( حوضچه ) را نصب و آب بندی نمود ، سپس لوله ی خرطومی پلاستیکی راداخل زیر آب کاملا فشار داده و محکم ببندید .





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: