قیمت شیرآلات
نوشته شده توسط : ساخت بازار

هزینه‌ها:

برندهای مختلف شیرآلات داخلی و خارجی در بازار موجود است و قیمتها بسیار متفاوت می‌باشد. بطوری که گاهی قیمت یک دست شیرآلات آشپزخانه خارجی تا 150/000/000 ریال نیز می‌رسد. اما قیمت‌های معمول بازار که عمدتاً بصورت تکه یا سرویس کامل به شما ارائه می‌شود برای شیرهای تکی از 950/000 ریال تا 5/000/000 ریال است و برای سرویس کامل از 2/500/000 ریال تا 10/000/000 میلیون ریال متغیر است.

-ابعاد وان جکوزی-ابعاد جکوزی-پرشین استاندارد-زیردوشی قیمت-قیمت انواع زیر دوشی-زیر دوشی سایتک-انواع زيردوشي-قیمت وان زیر دوشی-زیر دوشی پرشین-ابعاد زیر دوشی-زیر دوشی گلسار-قیمت دور دوشی-قیمت حمامهای شیشه ای-کابین دوش شیشه ای-قیمت کابین دوش-قیمت زیر دوشی-لیست قیمت کابین دوش

شرایط نگهداری پس از اجرا:

برخی مصرف‌کنندگان با تصور اینکه شیرهای اهرمی خراب می‌شوند آنها را دور می‌اندازند. اما این شیرها مشروط بر اینکه استاندارد باشند هرگز خراب نمی‌شوند، بلکه بعد از چند سال (برحسب استفاده) نیاز به تعویض کارتریج دارند که مانند مغزی شیرهای واشری می‌توان آن را تعویض کرد. با تمام مزایایی که در مورد شیرهای اهرمی و چشمی وجود دارد، اما قیمت شیرهای واشری که برای همه آشنا هست بسیار ارزان‌تر است. همچنین شیرآلات واشری به سهولت و با تعویض واشر یا مغزی تعمیر می‌شوند اما شیرهای اهرمی برای تعمیر به تکنسین نیاز دارند. شیرهای اهرمی نسبت به شیرهای واشری دیرتر خراب می‌شوند. برای تمیز کردن شیرآلات به هیج وجه نباید از اسیدهای مختلف استفاده نمود بلکه می‌توان از سرکه رقیق شده با آب استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: