شیر الکترونیکی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

شیرهای الکترونیکی(چشمی): در برخی شیرهای الکترونیکی با استفاده از وبلاتور که هوا را داخل آب کرده و آب را بصورت حباب بیرون می‌ریزد، صرفه جویی بیشتری در مصرف آب می‌شود. البته با نصب سرشیرهای مختلف و ترکیب هوا و آب در انواع دیگر شیرآلات نیز می‌توان مصرف آب را کاهش داد.

 

-قیمت جکوزی خانگی کوچک-جکوزی قیمت-لیست قیمت جکوزی-قیمت وان جکوزی دو نفر-قیمت جکوزی زرین آب-لیست قیمت وان جکوزی-وان جکوزی شاینی-لیست قیمت جکوزی-فروش جکوزی-ابعاد وان جکوزی-ابعاد جکوزی-پرشین استاندارد-قیمت وان جکوزی-قیمت وان ساده-قیمت وان معمولی-قیمت وان جکوزی خانگی-قیمت وان پلاستیکی

اساس کار شیرآلات الکترونیکی بر مبنای ارسال و دریافت نور مادون قرمز می‌باشد یعنی کاملاً الکترونیکی بوده و بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف کننده در میدان دید سنسورهای مادون قرمز شروع به کار می‌کنند. همچنین قابلیت استفاده همزمان از برق و باتری را دارند و در صورت قطع برق از باتری استفاده می‌کنند. در صورتی که یک جسم ثابت در مقابل سنسور قرار گیرد بعد از یک مدت زمان مشخص مثلاً 45 ثانیه جریان آب قطع می‌شود. همچنین جهت صرفه‌جویی در مصرف آب سردوش‌هایی نیز در بازار موجود است که با ترکیب آب و هوا و کنترل جریان خروجی آب و حالت‌های مختلف پاشش می‌تواند تا 50% مصرف آب را کم کنند.

در مورد شیرهای چشمی می‌توان از باتری به جای برق استفاده کرد ولی قیمت شیرهای چشمی نسبتا گران است. برای مثال قیمت یک عدد شیر چشمی حدود 3/000/000 ریال است.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: