کاربرد شیرآلات
نوشته شده توسط : ساخت بازار

کاربردها:

علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم، کاربرد دیگر شیرآلات بهداشتی، از لحاظ زیبایی و نمای داخلی می‌باشد که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه‌جویی در مصرف آب می‌باشد.

لیست قیمت جکوزی-جکوزی قیمت-قیمت جکوزی خانگی-قیمت جکوزی پرشین-ابعاد جکوزی خانگی-ابعاد جکوزی دو نفره-قیمت جکوزی خانگی کوچک-لیست قیمت جکوزی-قیمت جکوزی خانگی کوچک-قیمت وان جکوزی دو نفره-قیمت جکوزی پرشین-جكوزي آپارتماني-ابعاد جکوزی دو نفره-فروش جکوزی-ابعاد جکوزی 4 نفره

اجزاء تشکیل دهنده:

تعریف جزء: شیرآلات معمولاً بصورت یکپارچه در کارخانه تولید و فروخته می‌شوند به همین دلیل به صورت یک جزء ساختمانی می‌توان آن را در نظر گرفت.

مشخصات فنی: به طور کلی شیرآلات از دو جنس آلیاژهای برنج یا سرب خشک ساخته می‌شوند و تنها روکش‌های آنهاست که تفاوت‌های ظاهری در آنها ایجاد می‌کند. از میان این دو جنس برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌کند. زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت. به همین دلیل این نوع شیرآلات از نظر استاندارد مورد تایید نیستند و غیر بهداشتی محسوب می‌شوند.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: