شیرآلات بهداشتی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

تعریف:

شیرآلات عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌شوند که در اینجا نوع بهداشتی توضیح داده شده است.

ست کابینت سرویس-ست کابینت توالت-ست کابینت سرویس بهداشتی خارجی-ست کابینت سرویس ترکیه-ست کابینت سرویس بهداشتی‎-لیست قیمت جکوزی-قیمت جکوزی خانگی کوچک-ابعاد جکوزی خانگی-قیمت جکوزی پرشین-جكوزي آپارتماني-جکوزی چیست-ابعاد وان جکوزی-فروش جکوزی-قیمت وان جکوزی دو نفره

سطوح خارجی آب کروم داده شده و پوشش نیکل کروم باید مطابق الزامات استانداردهای بندهای 2-2 و 6-2 استاندارد شماره 6679 باشند. بعد از جنس فلز مورد استفاده در شیرآلات، آبکاری دارای اهمیت فراوان است که می‌تواند در مقاومت شیر تاثیر بسزایی داشته باشد و هرچه کیفیت آبکاری بهتر باشد شیرآلات دیرتر فرسوده می‌شوند. مثلاً اگر شیرآلاتی دارای آبکاری 25 میکرونی باشد و روکش آن هم استیل واقعی باشد، از نظر کیفی عمری بسیار طولانی خواهد داشت. حداقل ضخامت آبکاری برای نیکل 10 میکرون و کروم 0/3 میکرون است. در مورد شیرهای مخلوط آب گرم در سمت چپ و آب سرد در سمت راست قرار دارد.

 

انواع شیرآلات شامل شیرآلات ساده، کلاسیک، اهرمی، پدالی، چشمی (اتوماتیک) می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: