شیرهای هوشمند
نوشته شده توسط : ساخت بازار

مزیت استفاده از شیرآلات هوشمند
 دو مزیت برتر استفاده از شیرهای هوشمند کمک به صرفه جویی و بهداشت عمومی است. استفاده از این مدل شیر آلات به علت عملکرد الکترونیکی قطع و وصل آب حداکثر صرفه جویی در مصرف آب را باعث می شود. به طوریکه نصب نمونه های خانگی شیرهای هوشمند در خانه ها موجب کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب شده که این میزان در اماکن عمومی به ده برابر نیز رسیده است. افزایش بهداشت عمومی به دلیل عدم تماس مستقیم دست با شیر از دیگر ویژگی های استفاده از شیرهای هوشمند محسوب می شود.

-انواع روشویی دستشویی-روشويي مرواريد-قیمت روشویی کابینت دار-قیمت روشویی دستشویی-قیمت انواع روشویی کابینتی-قیمت روشویی کابینتی-قیمت روشویی سنگی-فروش روشویی سنگی-سنگ روشویی مروارید-قيمت روشويي سنگي-روشويي كابينت دار-روشویی سنگ مصنوعی-کاسه روشویی سنگی-خرید روشویی سنگی

شیر الات سرامیکی
 با توجه به فشار و دمای بالای عملیاتی در صنایعی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و سایر صنایع، شیرهای فلزی جوابگوی نیاز آینده بشر نخواهند بود و باید دیر یا زود جایگزینی مناسب برای آنها پیدا کنیم. در حال حاضر شیرآلات سرامیکی بهترین و ارزان‌ترین راه‌ حل برای این مشکلات است. این شیرآلات قابلیت تحمل سخت‌ترین شرایط عملیاتی نظیر دما و فشار بالا را دارند. عمر شیرآلات سرامیکی ۲۰برابر شیرآلات معمولی بوده، توانایی بالایی دارند و تعمیرات کمتری می‌خواهند. نقطه قوت شیرهای سرامیکی صرفه جوی بسایر زیاد در انرژی است.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: