پاركت خوبه يا سراميك
نوشته شده توسط : ساخت بازار

از ابتدای فکر دکور کردن خانه تا رسیدن به مرحله اجرای کامل و ارزیابی تان از اینکه دکوراسیون منزل شما آن چیزی است که دلتان می خواسته یا نه، ارتباط مستقیمی با احساسات شما دارد؛ اینکه از فضایی که در آن هستید لذت ببرید و حس نکنید که پولتان را هدر داده اید خیلی مهم است.مشکلی که امروزه در کشورمان با آن روبرو هستیم عوارض ناشی از استفاده از سنگ و سرامیک میباشد که به علت سرمایی که از طریق کف پا به بدن منتقل میگردد باعث عوارضی چون کمردرد و پا درد میشود و البته مشکل تنها این نیست و سالانه صدها نفر به دلیل سر خوردن بر روی سنگ و سرامیک روانه بیمارستانها میشوند و رسیدن به این نتایج مستلزم نگاهی به گذشته خودمان و اطرافیان است.

پارکت امروزه با توجه به قیمت مناسب و سرعت اجرای بسیار بالا، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که به تدریج جای موکت و سرامیک را کاملا میگیرد و اگر بخواهیم آنها را از نظر قیمت مقایسه نماییم پارکت تقریبا با سرامیک ها و موکت ها برابری میکند.

طلبد. اما در کنار این امر دارای مزایایی است که انتخاب آن را تشریح میکند. بعنوان مثال خاصیت عایقی آن در برابر صدا و گرما بسیار بالاتر از سرامیک است. این امر موجب میشود تا در فصل زمستان با قرار گرفتن پا بر روی آن احساس سردی به بدن منتقل نشود. از دیگر مزایای آن نرم تر بودن آن است که برای بازی کودکان مناسب تر است و نیز هنگام برخورد اشیاء احتمال شکستن آن را کاهش میدهد.

 

مشاهده ادامه مطلب در : http://www.sakhtbazar.com/l/uhDb





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: