انواع کلید و پریز
نوشته شده توسط : ساخت بازار

در واقع کلید نوعی کنترل کننده جریان الیکتریکی است که امروزه با شکل های گوناگون تولید می شود و به دست کاربران و مصرف کننده ها می رسد . با گذشت زمان کلید پریز ها با تحولاتی بسیاری رو به رو بودند مانند تغییر شکل ظاهری یا جنس آن ها کلید های اولیه بسیار بزرگ تر از شکل فعلی کلید و پریز ها هستند و برای عایق سازی آن ها از چوب استفاده می کردند ، امروزه برای عایق سازی کلید و پریز ها از پلاستیک استفاده می شود .

سیم و کابل البرز-سیم و کابل لاله زار-سیم و کابل کرمان-سیم و کابل خراسان-فروش سیم و کابل-سیم و کابل ابهر-سیم و کابل همدان-سیم و کابل مغان-انواع کابلهای برق-انواع کابل برق pdf-انواع سیم ها-انواع سایز کابل برق-استاندارد سیم و کابل-انواع عایق کابل-انواع کابل صنعتی-انواع کابل ها در شبکه

کلید و پریز از اولین قطعات تاریخ برق دنیا هستند و از ملزومات یک مدار الکتریکی کلید و پریز است . ما در طراحی داخلی از کلید و پریز هایی به طرح و رنگ و شکل مناسب استفاده می کنیم پس امروزه کلید پریز ها در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد . کلید و پریز انواع مختلفی دارد مانند صنعتی ، خانگی ، تزئینی ، کلید های خازنی و … . در بعضی از کلید و پریز ها دوربین مداربسته کوچک مخفی قرار می دهند .

 




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: